عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/Farhang_Art

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

با من اردیبهشتی باش

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷ ب.ظ

 

چه زود می گذرد فصل کوتاه عاشقی!
ترسم همه اینست
شکوفا شوند همه گل ها
اردیبهشت قلبم سبز نشود از این باران های بهاری!

چه شب ها،
چه روزهای پریشانی دارد اردیبهشت!

 


دوست دارم تبری بردارم
کناره ی هر  گوشه آسمان را بشکافم
از میان قلب خاکستری ابرها
کمی باران
قسمتی از رنگین کمان
سهم کمی از آسمان را بردارم
دوست دارم نوازش کنم کسی را
زیر برهنگی نور ماه اردیبهشت!

 


گذشته اردیبهشت های زیادی از رفتنش
حافظه لبانم اما هنوز طعم بهشتی لبان او را دارد!
ماه بانوی من نمی داند
هر شب در چشمانم
همچنان زندگی می کند تا صبح اردیبهشت عاشقانه قلبم را...

 

 

با من بهاری باش!
با من که تنها گل سرخ قلبم را به تو دادم!
باز هم کمک کن آغوش تو باشم
با من بهتر باش!
خسته از تمام ماه های بی شکوفه،
با من کمی بیشتر از عشق
یک عاشق  اردیبهشتی باش!

 

#حجت_فرهنگدوست
#اشعارسال_۹۹
#اشعار_اردیبهشت۹۹