عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/Farhang_Art

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

من اشتباه عشق را با تو دوست دارم

چهارشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲ ب.ظ

چه می دانستم،
قد کشیدن
از رویای تو، چه زیباست؟

دستهایم را تو بریدی،
قلبم را تو شکستی!
به چشم هایم بنگر ای پرنده سرخ عشق
کسی نگفته بود
عشقی با تو اگر نیست مرا
چرا سر بر روی شانه هایت می گذارم هر شب؟

اگر اشتباه من تو بودی
اگر نام تو نیست در هر کلام من
چرا پس
من خودم را از نبودن های تو می جویم؟
من غم بودن را با تو دوست دارم
من اشتباه عشق را با تو دوست دارم!

ای همه وسعت دشت ها!
ای بر من گذراتر از بادها!
دمی با تو بودن ها را مگیر از من
که
همه جا باشی
یا نباشی،
من فقط تو رو می بینم
من فقط تو رو می جویم

#حجت_فرهنگدوست
#فروردین۱۴۰۱