عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/Farhang_Art

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

گریز از خویش

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۰۰ ب.ظ

چون یک ماهی قرمز کوچک
گرفتارم!
گرفتارم، گرفتار تُنگ کوچک زندگی
دلم گرفته است
کسی چه می داند از این غم؟

 

دلم می‌خواهد، بگریزم از خویش
از این گرفتار دل در قفس های پوشالی 
چه ظلمت سیاهی دارد این شب چشمانم
خدایا،
نورهای تازه زندگی می خواهد دلم!
دلم گرفته است 
دلم از خود
 از این خورشیدک های بی نور
 از شب های سیاه بی مهتاب
 از این آدم‌ های بی احساس گرفته است!

 

 

تا به کی در پیله خود تنیدن،
به دل روزگار پیر شدن،
می خواهی به دریا بپیوندم!
نیستم من از تبار ماهی های برکه های راکد
خانه من جوی آب نیست!
مرا ببر با خودت ای رود بزرگ عاشقی,
دلم گرفته است،
دلم گرفته است.