عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/Farhang_Art

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

خدای آرام کوه

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸ ب.ظ

#خدای_آرام_کوه

اینجا نیشابور است،
در بلندترین نقطه انتظار کوه ایستاده ام
اینجا فقط  من هستم
یاد تو
و
باد
و
بازهم باد!

 

 

کوه
انگار در خواب است
آرام گام برداریم عاشقی ها را....

 

 

جادوگران،
سپید کرده اند  ابرهای آسمان قله را
سیاهی چشمانم می کاود عمق تاریکی های پیرامون را
کاش بودی مرا!
اینجا
فقط  من هستم
یاد تو
و
باد
و
باز هم باد...

 

 

کوه
انگار در خواب است
آرام گام برداریم عاشقی ها را....

 

 

دوری از من،
/به وسعت دلتنگی هایم،
دوری از من!
نمی دانم اما، انگار نگاه تو همراه منست!
نکند آن پایین
میکشی انتظار مرا
آیا؟

 

 

کوه
انگار در خواب است
آرام گام برداریم عاشقی ها را....

 

 

می‌گویند:
         وقت عاشقیست،
شباهنگام
          /آن دم که می وزد نسیم ملایمی  از میان گیسوان کوه
می گویند:
        صدای نسیم های صبح گاهی
             سحر و جادو می کند قلب های خسته را...

 

 

کوه
انگار در خواب است
آرام گام برداریم عاشقی ها را....

وقت صعود
/شباهنگام
        نکنیم لگد گون ها را
               گوش هایمان را پر کنیم از موسیقی های شب کوه
                  بتکانیم از جان و دل غم ها را
و
            به پاهایمان بسپاریم :
خدای کوه
انگار در خواب است
آرام گام برداریم عاشقی ها را....

 

 

#حجت_فرهنگدوست
#اشعار_مهر۹۹
#اشعارسال_۹۹