عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/Farhang_Art

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

پرنده رهایی

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۲۶ ق.ظ

#پرنده_رهایی

رفتی
رفتی و خیال کردی
مرا همین گونه خواهی دید که دیدی؟

خیال کردی!
با همین کوله باری که به تن دارم از زخم
روزی،
مرا
کبوتری در آسمان  قلبش خواهد یافت
دوباره
پرواز را خواهم آموخت
این بار
بیشتر اوج خواهم گرفت
دوباره
دشت دلم بوی بهار
دوباره در اردیبهشت عاشقی ها
چون شقایقی سرخ زاده خواهم شد
هر چند از درد
هر چند از بی وفایی!

رفتی
رفتی و خیال کردی
مرا همین گونه خواهی دید که دیدی؟

زندگی
می برد هر روز مرا به سرزمین مرگ
اما
من پرنده ایی از جنس رهایی هایم
رها!
روزی
افق های تازه تر خواهم دید
میان علف های کوهی
رقص ابرها را بر آسمان خواهم دید
چون یک پرنده
رها از غم زمین و زمینیان خواهم شد


نیروی من
زمین های باور خوشبختی
من روزی از آستین بلند خورشید
برای همیشه به ولایت آسمان ها خواهم رفت
جنس من از این خاک بی مقدار شما نیست!

اگرچه از جنس شب بلند تنهایی است دلم
انگار اما
هر صبح
عشق و عاشقی می روید از اردیبهشت های زخمی تنم!
#حجت_فرهنگدوست
#اشعارسال_۹۹
#اشعار_اردیبهشت۹۹