عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/Farhang_Art

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

#برای_اسفند

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ب.ظ
#برای_اسفند

تو آمدی
خوب به یاد دارم!
/شبی بود که پونه های باغ
تا سحر در آغوش باران آمدن تو را جشن می گرفتند.../

آمدی تو  و من از همان شب می دانستم:
 بخت تو تنها و تنها رنگ سپید عشق است!
این را از کبوتری شنیدم که از باغ آغوشت می‌آمد...

هزاران سال پیش
پیش تر از پیش تر های قدیمی
تو در سرزمینهای شعرهای قلب من
در معیت باغ های صمیمی تر از عشق
تو در میان تاک های صبور مهربانی
تو در جان و جهان من قد کشیدی
حتی بزرگ تر از سرو قدیمی بهشت
و عشق
تنها سرودیست ثبت شده بر دفتر قلب تو:
وقتی که تو آمدی می بافت نگاه من یک شاخه اطلسی را به انبوه گیسوانت...

روزی تو را خواهم دید،
روزی که تو در چشمان من
 پیر شدن شعرهای عاشقی را  بیابی
و من در کمند گیسوانت جوانی عشق را....

ای رز صورتی عشق
به پیشواز بهار
به سرزمین های پر از امید اسفند خوش آمدی...

#حجت_فرهنگدوست
هشتم-اسفند96