عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/Farhang_Art

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

دلم_پیش_شماست

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ب.ظ

#دلم_پیش_شماست

ابری می گرید خودش را در اندرون من،
آمده باران تا گیچگاه حادثه
امشب،
دلم چه پر از شفق،
بر روی ماه می روم راه انگار
و
اسب های رمه چه سپیدند در بیشه زار
انگار فقط
مانده در باد، دل سرخ من
اما چه زار چه زار


«امشب دلم، بند به بند دل شماست!
مثل هرشب،
امشب هم این دل، دلدار شماست! »

سرخ، سرخم از دیدار!
در چشم دوردستهای شب،
نگاهی پیش من
دل اما پیش کسی دیگر
چه باید گفت؟
طوقی از باد
بالش را می خواهد
من از تو
زندگی ام را...

«دو چشم من هنوز حسود دیدار شماست
شما خبر ندارید
تمام زخم های دلم از بوته های خار شماست!»

#حجت_فرهنگدوست