عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/Farhang_Art

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

حروف نام تو

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ق.ظ

#حروف_نام_تو
چه شگرف
این سی دو حرف !
چه آشنا
این سی دو نشانه !
من اگر بر چشمانت مشق می نگارم 
من اگر در لمس حواس خوابهایت،
 کتابت می کنم اسم تو را
تو اما
به کسی نگو  این حروف «دوستت دارم» 
از میان لمس دستان من و تو
چنین مست و شیدا جان می گیرد!
از سفر نام زیبای تو 
/همین الان دلتنگی/
 باز هم به الفبای با تو بودن رسیدم!
چه باید کرد؟
و این سی دو حرف پارسی
به چکار من می آیند اگر نسرایند تو را؟
 از این اقیانوس مواج الفبا
به وسعت حروف «نام» تو می اندیشم
مابقی حروف را 
/هرشب/
بر ساحل لبت، شعر 
به زودی تمام دریاها را پر از حروف نامت خواهم کرد...


برگرفته شده از sunland.blog.ir
#حجت_فرهنگدوست