عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/Farhang_Art

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

اندازه تن تو

شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۱۶ ب.ظ

جاده ها سرد،

شب ها سیاه تر

قد آفتاب کوتاه

برگ ها لرزان در پیراهن باد 

قصه باغ ها رو به زردی 

اگرچه پاییز آمده

من اما همچنان حس بهاران دارم بر تنم!

انگار تمام شکوفه های عشق روییده از کف دستانم!

پاییز آمده ،

اما تصور می کنم

با تو،

من هنوز قسمتی از شعر بهارانم...

 

 

احساس مرا نمی خری؟

هفت گل یاس

سپید رنگ و شاید هم بنفش

بگذار ساده روایت کنم خودم را

تمام احساس من،

شکوفا شده اند از شعر دستان تو!

گاهی اندازه یک کوهم

گاهی در قامت یک دشت

یا گل یاسی در تنهایی یک قله

بیشتر اما

 اندازه تن تو در خواب هایم!

 

#مهرماه۱۴۰۲ 

#حجت_فرهنگدوست