عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/Farhang_Art

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

سادگی دیدار

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۰۹ ق.ظ

#سادگی_دیدار

این روزها،
لا به لای خاکستری غمهایم
با هر وزش نسیم میان گیسوانم
دلم می خواهد به باران بسپارم خودم را
می خواهم پاک،
می خواهم زیبا
می خواهم سبز شوم دوباره از میان خاک های باران خورده...


حرف باران چیست؟
باران می گوید:
سادگی زیباست،
و چیست سادگی؟
سادگی یعنی موهایت را بسپاری به خیال یک رنگین کمان
قدم بزنی صبح را میان مه
یا که جیبت را پر کنی از صدای خنده های کودکانه!
باران می گوید:
بسپار خودت را به زلال سحرگاهی یک بوسه بهاری..‌


من،
پله های میان مه را دوست دارم!
دوست دارم تماشای قله ها را میان باران 
و دیگر اینکه،
من دوست دارم،
نوازش گام های تو را میان قلبم!

باران!
باران را دوست دارم
عطر پونه ها وحشی
در همجواری باران زیباست!
می دانی،
لذت زندگی شاید،
دیدن رقص آتش در مه باشد؟

باران را دوست دارم
اما نه به اندازه  سادگی دیدار تو در باران...

#حجت_فرهنگدوست