عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/Farhang_Art

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

برای معصومه، انتظار

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ب.ظ

#برای_معصومه 

#انتظار


معصومه ام

امروز جمعه است

معصومه جان،

جمعه های حواس من بیشتر به آسمانست

من و تمامی سرزمین های تشنه آرامش

ما هم منتظر تو هستیم که بیایی...


معصومه ام،

میخواهم برایت تازه شعری بخوانم

غزلی تازه و بس عاشقانه

معصومه،

سخت است دیگران را دیدن و تو نباشی!

چه کنم تو بیایی؟


چشم هایم را می بندم،

به سمت نور، 

بر روی ابرهای خیس گام می زنم

شاید تو را پیدا کنم میان آخرین ستاره های شب،

معصومه، به صدایم 


به من گوش کن!

میخواهم 

در آغوش زندگیت 

بازهم شعری از باران بخوانم

من تو را در خاطرم می خوانم، 

پیش از آنکه

تو بر مزارم قران بخوانی...


آدینه، اول بهمن۹۵

#حجت_فرهنگدوست