عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/Farhang_Art

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

عشق شاید

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶ ق.ظ
عشق چیست؟
عشق شاید یک پیام کوتاه از دور دستهای ذهن یک دوست باشد:
«دلم برایت تنگ شده!»
عشق شاید
پیچکی باشد پیچیده بر تن یک بید سالخورده، تا ببوسد گلوی کهنسال عشق را:
«بید عزیزم هنوز هم دوستت دارم»
عشق شاید
شنیدن زنگ یک پیامک باشد:
«در این شب سیاه و تاریک تنهایی، دوستت دارم چراغ دلم»
عشق شاید
فرصتی دوباره برای زندگی کردن باشد:
«اشتباه کردم عزیزم، فرصتی دوباره به من میدهی؟»
عشق شاید
نفس کشیدن دوباره در لابه لای گون های کویر باشد:
«کویر نمک رحمانیه آیا دوباره خواهمت دید؟»
عشق شاید
مکشهای پیاپی زنبور واره شهد یک بوسه شیرین بهاری باشد:
«من از بوسیدن لبهایت هیچگاه سیر نخواهم شد» 
عشق شاید
دلتنگی های یک مهاجر دور از وطن باشد:
«ایران عزیز باشد که روزی ببینم دوباره آزادیت را»
عشق شاید
روزی از روزهای خوب خدا باشد، روز سبز و زیبای آزادی :
«ای سبزهای محصور در غم و دلتنگی، صبور باشید آزادی نزدیک است»

دریاچه پارک ملت مشهد