عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

عکسها و شعر های حجت فرهنگدوست

شعر، مقاله، پژوهش، طنز

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/Farhang_Art

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

گمشده در من

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۳ ب.ظ

بر نمی خیزد چرا از من دیگر کلامی

حرفی

نگاهی

عشقی

حتی سلامی!


گفتمش برو

ندانستم که می رود‌ آنجا

که نشنود دیگر از من

حرفی 

نگاهی 

عشقی

حتی سلامی!


ای گم شده در من و پیدا شده آنی

نه من بی تو منم

نه تو دیگر بی من آنی

ای سفر کرده

ای رفته از من، آخر کجایی؟

این دور دورها

اینکه سفرهایت مبارک!

رفتی آنجا که نیستت از منت

حرفی 

نگاهی 

عشقی

حتی سلامی!


روزگاری من بودم و تو 

 تابیده بر رخم، نوری از تو، چون تو ماهی

شب بود و آغوشی، تا صبح در گوشم صدایی

عجب خوش خوش می شنیدم از تو 

نوایی

چه بیمانند نجوایی!

ای افتاده انگار تمام قامت بیژن من در چاه شب تو ای منیژه 

کبوترم آخر کجایی؟

رفتی که نشنوی از من

حرفی 

نگاهی 

عشقی

حتی سلامی!